Nekad Hamodi147 | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodi147

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217203087/

Ditt Hex-ID: cliilv

Vad är din discord tagg? Hamodi#7366

Vem var det som bannade dig? Boogy

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Racism (förlängning)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag erkänner att jag gjorde misstag med att säga n ordet. Men jag lovar jag kommer aldrig säga det. Jag råkade och ber om ursäkt. jag är själv svart jag fattar inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i torget och väntade på min vän, då kom en snubbe och börja tjafsa emot och vara kaxig mot mig därefter började han slå min bil. Han kalla mig för många saker fula ord , i detta fall så undrar jag om han blev också bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är felaktig ban, eftersom det är han som började vara kaxig och uppkäftig. Det roliga va att han var ny spawnat och redo att bråka med andra. Jag vet att jag inte borde säga n ordet, men som sagt jag är själv invandrare både i verkligheten och spelet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag snodde polis bil, men jag hade ingen aning om detta. Nu vet jag vad som gäller. Då var jag ny i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mitt situation så skulle jag dra där ifrån och inte lyssna på dem. Jag borde strunta i dem och inte bry mig på va dem säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Från min första ban som var 1h för att jag körde polis bil så slutade jag bete mig så här dåligt. Men i denna fallet så blev jag jätte ledsen att jag som försökte skydda mig själv blev bannad. Jag ska hålla mig borta från sånna personer för att inte skapa bråk eller liknande. Snälla jag vill spela igen, jag har gjort mycket i denna server så låt inte en nybörjar person förstöra allt för mig. jag gillar denna server av alla för att jag ägnat tid och lärt känna många personer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka