Nekad Hamodi123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoor1

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? Wictoor#0060

Vem var det som bannade dig? philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.01.04 - 18.38.04.49 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag va en idiot som är en problemspelare och som aldrig någonsin fattar det jag gör fel och köper polis roller som är det mest idiotiska saken jag kunde gjort och jag ångrar mig så mycket för allting jag har gjort här på unive jag har verkligen förstört mitt förtroende för dig Philip och förlåt för allting jag har ställt till med men jag vill bara säga att jag har blivit mogen nu och kan ta ansvar för allting och jag kommer inte göra mer fel för jag förstår nu att det är fel allt jag gjort och jag förstår till 100% om du vill ha kvar mig bannad och om du aldrig mer vill släppa in mig men om det finns en liten yttepytte chans som jag kan bevisa dig att jag kan köra på unive utan att bli bannad snälla Philip jag vill verkligen detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo allting började med att jag hittade unive för mer än ett år sen och jag spelade lite och i början så kunde jag inget inom rp och visst inte vad det va och jag fick jättemånga bans då och fattade inte varför och jag lärde inte mig av mina bans och sen så bara samlades mina bans och blev mer och mer och sen så blev jag krim och hittade wilme och Jonne och dom och vi hade jättekul tillsammans men vi bröt också massa regler och då fick jag ännu fler bans och jag tog aldrig det på allvar då och trodde inte att detta skulle hända jag bara fortsatte med allt skit och blev bannad mer och mer och sen blev jag en problem spelare som nu alla staffs hatar och jag fattar varför ni hatar mig och inte vill ha mig här jag förstår det men finns det inte ens en liten allra sista chans för mig att komma in på unive och jag vet att jag köpte roller och jag förstår att det är fel och nu efter många månader av tänkande så förstår jag att allting jag gjort är fel och jag vill börja om på nytt och visa er att jag kan rpa och va inne. Samt Jag var ingame och rpade och sen så stängde jag av och gick och la mig och sen vid 02 så blev jag bannad och jag vaknade sen och såg att jag va perma bannad och jag förstår till 100% vrf du bannade mig. Och innan det så satt jag i discord med min vän emil och noah och då så va jag polis assistent och jag ville bli polis 4års snabbare för jag orkade inte vänta i 2 veckor för att bli 4års och då så frågade jag balooo om det fanns något sätt att bli höjd snabbare och då sa han fråga ferry så frågade jag ferry om han kunde fixa något då så ringde han mig och sa att det fanns ett sätt att köpa roller och bli upphöjd snabbare och sen så sa han med att massa mods gjorde det och högt uppsatta poliser med gjorde det så jag sa ja och gjorde det med för jag orkade inte vänta på att bli 4års och det va i slutet på sommaren med och jag ville hinna bli 4års och span och mp5 polis innan dess och sen så gick jag ju med på det och jag börjader rpa som 4års och allt det jag fick och jag fick inte en enda ban för jag hade faktiskt bra rp då när jag va polis fick aldrig en ban och sen så sa ferry det och jag fick ban och jag förstår till 110% vad jag gjorde fel och att det är fel att göra så men jag gjorde det för att det va roligare att rpa som 4års och civil och span och sånt och jag fick bättre rp med som det men ja det gick inte bra i slutet som jag ser nu och det kändes fel att göra det från början och det va konstigt men ja jag ångrar mig verkligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban och jag förstår varför jag är här jag är idag och jag fattar om du hatar mig och vill aldrig mer se mig här jag förstår det men jag har lärt mig massor saker nu när jag varit bannad jag har tänkt massa med om alla mina bans och blacklists och jag har fått många chanser jag vet men finns det inte en liten allra sista chans att jag får komma tillbaka vill verkligen starta om på nytt och visa er att jag kan och Helt rätt ban för det är inte ok att göra det jag gjorde för det står i reglerna med men jag gjorde det och blev perma bannad. Men kolla här jag gjorde det bara för att få bättre rp och för det skulle vara kul att rpa för om man är lägst ner i polisen så är det inte kul någonstans och eftersom ferry var utvecklare då så vrf skulle han göra något som man inte får tänkte jag då och jag visste inte just då att det va fel för man köper ju krim roller med då tänkte jag att det va samma med polis för jätte många gjorde det och jag visste inte då att det va fel för liksom chefen gjorde det inom polisen och en mod och utvecklare och massa andra och då tror jag ju det att man fick göra det men sen insåg jag att man inte fick göra det och att jag blev lurad men jag gjorde det mest för att få bättre rp för jag blev unbannad innan och då tänkte jag att jag ska hålla mig till polis och bli högt uppsatt där och då blir det kul att vara span och ha mp5 utbildning och piketen och civil det är as kul och om jag blev det så tänkte jag att jag kommer aldrig bli bannad om jag är det för jag kan liksom inte göra fel då och jag blev aldrig bannad en ända gång efter du unbannade mig innan om du förstår mig liksom jag ville bara få bättre rp och så jag inte blir bannad för jag va övertygad på att jag kommer int ebli bannad nån mer gång om jag håller mig till polis och bara har en bra rp vilket jag hade under polis tiden och jag visste inte heller just då att det va fel eftersom en utvecklare som även är min vän och mods och massa folk och chefen gjorde det och jag trodde inte att min vän ferry skulle ljuga till mig och säga att man inte blir bannad för det för jag frågade han om man verkligen får göra det och han sa ja till det och att mods och chefen för det och då gjorde jag det och tänkte inte mer på det liksom ja om du förstår mig så fattar du nog mig i min sits men sen när jag blev bannad och alla andra med så insåg jag ju att det va ett stort misstag jag gjorde att lita på alla dom som ljög för mitt syfte va bara att få en bra rp och ha det så kul som möjligt vilket jag hade också jag hade jätte kul och bra rp och hade roliga stunder som polis men ja hoppas jag får komma tillbaka men nu vet du hur det va för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad massa gånger och det är för jag aldrig lärde mig om mina bans och jag tog aldrig det på allvar och trodde inte att jag skulle bli blackad av att få många bans jag visste inte att det va en grej men nu vet jag det efter alla bans jag fått och tror min första ban va rdm och då hade jag kört rp i typ 20 minuter och visste inget av det så jag slog ner två personer och blev bannad sen har jag blivit bannad av samma anledning många gånger och det är för jag inte lärt mig av dom så jag har fått samma anledning fler gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara slutat rpa med Jonne wilme och dom då jag inte blev bannad så mycket då och jag kunde läsa reglerna mer så jag förstår dom och så jag inte blir bannad så mycket och jag är dum i huvudet som köpte polis roller jag visste att det va fel men jag gjorde det ändå jag fattar inte varför jag gjorde det men det va dumt av mig att göra det så jag blev bannad fast du gav mig en chans så förstörde jag den men allt går ju inte göra om det är redan gjort det ända jag kan göra är att be om ursäkt för allt jag gjort och visa er att jag är mognare nu och kan ta ansvar och inte bli bannad och ja jag kunde ha sagt nej till att köpa polis roller för jag vet att det är fel att köpa saker som polis roller och sånt men jag gjorde det ändå som va fel och jaghar lärt mig att man aldrig ska köpa saker för att få ig saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig sjukt mycket av alla mina bans just i i alla fall jag lärde mig inte innan men nu har jag det och jag fattar att det är fel allt jag gjort har alltid varit fel och jag önskar aldrig något av detta hade hänt och jag vill börja om på nytt och visa er att jag kan rpa och inte bli bannad hela tiden och att jag inte ska göra massa fel hela tiden som jag alltid gjort innan och ja att aldrig köpa polis roller som jag gjorde med mina vänner och att inte bryta mot den reglen att man inte får köpa roller eller vapen för irl pengar och sen få det ingame det får man inte och det vet jag men ja nu blev det som det blev och jag förstår vad jag gjorde fel och jag ber om ursäkt för detta och att jag ångrar mig verkligen att jag gjorde detta val som fick mig permanent bannad igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka