Accepterad Hamodi | Medlem ansökning [Nwllye] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamid

Vad är ditt discord namn? Biff Karim#3567

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1999-12-19 och är en karaktär med en positiv personlighet och vill utveckla sig själv i den här staden med sina kunskaper och kunnigheter. Karaktären är väldigt strikt men bryr sig om andra och blir jätte sällan arg. Karaktären är en som får andra o vela vara kvar i er stad och kan låta andra folk ha roligt och att ha chanser o göra saker. Karaktären gillar bilar och gillar att softa runt med många utav sina vänner. Han kan också lätt snacka me okända människor o har bra sociala kunskaper så att det blir lätt att lära känna nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Er Rp server verkar vara jätte trevlig och en rolig community. Jag är den personen som får mina vänner och andra eventuellt att stanna kvar på grund av min karaktär som person. Jag själv har flera år i Rp erfarenhet och kan massa regler och vet hur man ska bete sig i alla scenarion. Jag kan lova er att bidra till en ärlig och en rolig och en rättvis Roleplay i er server och att göra allt för att ha kul men också veta serverns gränser

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar mycket med att inte vara självisk. Det är mer att båda av spelaren eller då partnern ska kunna få vinsten o känna av glädjen man får av vinsten. Båda ska kunna samarbeta och kunna få samma pris utav det man tjänar på och att båda får en bra upplevelse

Hur hittade du Unive? Jag själv har spelat i er server jätte länge men har tagit paus och valde att komma tillbaks just idag. Jag har spelat er server för några år sen med och vet att man kan trivas o ha det kul hos er därför valde jag just att komma tillbaks till er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka