Accepterad Hamodi | Medlem ansökning [Dj0ret]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/45678653456/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hamid

Vad är ditt discord namn? Amo Biff#9999

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person med passa talanger, hans bästa talanger är just att bygga bilar. Hans farsa o han har alltid byggt bilar vid deras egna garage och han har haft det som intresse sen liten. Hans dröm är att han vill bli stadens bästa mekaniker och att han aldrig ger upp o alltid kämpar. Karaktären är från Irak och är uppväxt i sverige, Han är alltid en rolig o skön grabb o lallar alltid med alla på ett skönt sätt. Han tar aldrig negativa respons han tar allt på skoj

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidiga erfarenheter jag vet hur man ska bete sig vid en roleplay server och vill gärna delta i eran server. Jag kan rolplaya seriöst vid alla lägen och vet att jag kan sköta mig så därför ska just jag bli medlem i Unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar en skön server med sköna personer har varit med er från början när ni inte ens hette Unive, Jag ville börja om och börja på något nytt, Skulle vara roligt o delta igen och få tillbaks gammla minnen

Hur hittade du Unive? Som sagt känner till denna server ï 2 år ,men den hette inte Unive från början. Mina vänner sa att vi skulle börja igen och bara spela på skoj för att göra något på fritiden så vi valde er server och det låter som det bästa valet

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli kallad som stans bästa mekaniker,skönaste,kända, osv. Ha det kul med vem som helst vid alla lägen och bara spela med känsla. Rollspelen ska vara både seriös men roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bara leva i en roleplay värld med fullt av humor,skådespel, och helst ha en rolig tid i den hära servern det är vad jag vill uppnå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har inga andra servrar som ja kör på just nu men har massa erfarenheter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka