Accepterad Hamodd | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maayouf

Aktiv Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
91
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199172131395/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Hamodi#1162

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2000

Berätta om din karaktär. Alex Strand är min karaktär, han är en väldigt gammal människa runt 40-50års åldern som gillar att se fräch ut. Därför klipper han sig när det behövs, när Aelx var ung gillade han att skoja runt i staden och röka på, han gillade även fina tjejer. Han hade inga vänner i skolan men var en väldigt stilig man som kunde få vilken tjejs nummer som helst. Alexs familj flyttade ut när han gick ut 9an och lärde sig sättet att leva, efter några år började han jobba på postnord och leverera paket till olika ställen. Han kände sig väldigt ensam att köra runt på motorvägarna själv helt tyst. Därför bytte han till reporter. Nu e han en reporter som äger några bilar men inte mycket pengar eftersom han gillar att slösa mycket pengar, fast än han har ett dåligt jobb tycker han. Alex köpte sin första bil efter några löner, det var en saab 95 som han gillade eftersom den var väldigt snabb. Efter att han köpte sin bil så sålde han den eftersom han tröttnade på den. Alex märkte att han fick in mer pengar av bilen än vad han köpte den för, det var då han blev bra på försäjlning. Som en reporter har han lärt känna nya folk som gillar att vara med han fast än han e lite gammal. Han gymmar 3-4 gånger i veckan. Därför blir folk chokade när de får reda på min ålder. Alex har tröttnat på att vara en reporter dessutom vill han göra mer än att köpa och sälja bilar. Han vill fixa ett bra jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag har tröttnat på att bara köpa och sälja bilar och inte kunna göra så mycket mer. Jag vill hjälpa till i staden och göra det bättre och göra folk mer intresserade att spela på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den ända svenska staden som jag tycker är seriöst roleplay och så är det många spelare online hela tiden. Man kan göra så mycket på Unive som får mig tycka att det är roligt att spela.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad längesen av en vän om er och idag så tipsar jag alla mina vänner att spela på unive, jag har övertalat väldigt många att spela på Uinve. Har även lärt de om reglerna på Staden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriös som möjligt och att vara en del av staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att vara en stor del av staden och få ett riktigt jobb och tjäna pengar och leva ett normalt roligt liv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det förstår jag. Hoppas att jag går vidare :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka