Accepterad Hamodd | Ban överklagan [Mambish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maayouf

Aktiv Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
91
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172131395/

Ditt Hex-ID: 1100001483b9a43

Vad är din discord tagg? HaMoD#1162

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 23tim och 60min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: har polis vapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bosse bannade mig eftersom han trodde att jag hade polisvapen bara sådär. Men jag hade polisvapen eftersom jag jobbar på polisen och jag vet att man inte får ha polisvapen när man är ur tjänst men anledningen till at jag hade polisvapen ur tjänmst är för att jag restarta mitt game när jag var på polissationen och sen hände det en bug och jag spawna på piren. Sedan kommer det en kille och slår mig från ingen stans flera gånger om och om igen tills jag dog. Efter jag dog sökte han igenom mig och stal min betong och tazer. Jag blev skit arg så att jag reportade men staffs han inte komma i tid och se vad som hände från början utan de kom lite senare efter att killen hade gjort hlr på mig och sedan taze mig 2 gånger, och jag gjorde inget tillbaks utan jag reportade hela tiden så att satffs skulle se vad han gjorde mot mig. Tillslut la han allting på marken för att han insåg att staffs kollade (bosse) sen vart jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit tazed och var chokad att killen gjorde så mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban eftersom jag gjorde inget fel återigen så hade jag polisvapen eftersom jag råka spawna på piren och sen så slog någon till mig tills jag dog och stal mina polisvapen och sedan gjorde hlr på mig och börja taze mig som att det vore en lek

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta är felaktiga men några har jag bett om ursäkt och inte gjort igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja ifall min spawn menu inte buggade hade detta aldrig hänt annars så gjorde jag allt jag kunde genom att reporta och inte slå tillbaks

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer säker på att jag lämnar in vapnen på polissationen när jag går ur tjänst, sorry.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka