Accepterad hamme | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hamme

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113817035/

Ditt Hex-ID: 110000144c1cbcb

Vad är din discord tagg? ABDI#3860

Vem var det som bannade dig? vet it

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: kriminell utan kriminellrollen ~MORKIL_. Återstår: 9 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi bröt oss in i ett hus utan krimrollen. Jag och min vän Oliver åkte runt på torget i vår rs6 och en kille klädd i svart gick upp till oss och frågade om vi ville tjäna lite pengar på 10 minuter. Vi som inte är så värst rika sa såklart ja till frågan och han berättade vad vi skulle göra. Killen i svart sa till oss att vi skulle bryta oss in i ett hus av ngn han känner och ta något. jag uppfattade inte vad vi skulle ta men vi sa jag till hans frågan. Då tänkte vi inte på att vi bryter mot reglerna och vi fick ett dyrksett och han sa att vi skulle sätta på oss masker. vi åkte till huset där han sa att vi skulle bryta oss in i och sen bröt vi oss in i huset. när vi laggade där så valde vi att springa ut och sticka där ifrån och då blev vi bannade från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän Oliver åkte runt på torget i vår rs6 och en kille klädd i svart gick upp till oss och frågade om vi ville tjäna lite pengar på 10 minuter. Vi som inte är så värst rika sa såklart ja till frågan och han berättade vad vi skulle göra. Killen i svart sa till oss att vi skulle bryta oss in i ett hus av ngn han känner och ta något. jag uppfattade inte vad vi skulle ta men vi sa jag till hans frågan. Då tänkte vi inte på att vi bryter mot reglerna och vi fick ett dyrksett och han sa att vi skulle sätta på oss masker. vi åkte till huset där han sa att vi skulle bryta oss in i och sen bröt vi oss in i huset vi började lagga när vi bröt oss in då vi föll genom golvet så valde vi att springa ut och sticka där ifrån och då blev vi bannade från servern. Vi tänkte såklart inte på att detta bryter mot reglerna då vi var så inne i vårt rp som var hyfsat bra rp tills ban. Nu ångrar jag mig väldigt mycket av mina händelser som jag utövade och jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag har spelat på servern i över 3 månader och jag borde verkligen begå sånt stort misstag men jag tycker att ett misstag borde bli förlåten sålänge jag har lärt mig någonting av detta och sålänge jag inte har utövat någon fara för servern eller spelare. som sagt jag är whitelistad och detta ä den första gången jag har begått ett misstag och det kommer verkligen aldrig hända igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban! Såklart vi bröt mot reglerna eftersom vi inte är kriminella! men vi ångar oss skitmycket om det vi gjorde och jag tycker att ni borde förlåta oss! Asså alla kan begå misstag ellerhur? så själv tycker jag det inte var felaktig men jag tycker jag borde bli förlåten eftersom jag har lärt mig om detta!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag gjorde dumma val men har pratat med en staff

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag hade kunna tänka efter i mitt huvud om det bryter mot regler eller inte. Jag hade kunnat åka där ifrån och kunna tjäna pengar som alla andra på servern. Jag ångar verkligen det jag gjorde och det kommer aldrig hända igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska vara mer försiktig om vad man gör på servern! att ni har koll på allt som händer och att jag gjorde ett misstag! Jag har lärt mig av det jag gjorde och jag fick ta straffet! Jag lovar och svär att detta kommer aldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka