Nekad hammarlof | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝙃𝙖𝙢𝙢𝙖𝙧𝙡𝙊𝙛.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
128
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hammarlof/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? [1-33-55] hammarl0f#0935

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 1995

Berätta om din karaktär. Han heter Jack Hamilton och kommer ifrån en mindre stad på landsbygden. Han har haft en bra uppväxt och hyffasad skolgång. Gick ut med bra betyg och pluggade senare vidare på polishögskolan. Därefter så fick Jack jobb inom poliskåren som han jobbade upp sig till Polismästare och va en omtyckt person inom poliskåren. Han har stort intresse av motocross då han kört sedan barnsben. Jack är en väldigt rak och ärlig person som misstycker folk som ljuger honom rakt upp i ansiktet men han är rättvis.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill kunna ha ett Whitelistat jobb och bidra med min del till Multistaden. Har varit whitelistad tidigare på Multistaden och därför kan jag gärna utveckla mer under en muntlig intervju med någon trevlig person som är whitelist ansvarig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har tillräckligt med kompetens och erfarenhet för att kunna bidra bra inom poliskåren.

Hur hittade du Multistaden? Twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jobba mig upp inom poliskåren, ha bra RP och även skratta & ha kul med de andra på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka