hammarlof | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝙃𝙖𝙢𝙢𝙖𝙧𝙡𝙊𝙛.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
128
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad heter du på discord? hammarl0f#0935

Ange ditt födelsedatum 23 December 1995

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00 - 05:00

Berätta om dig själv Jag är en kille på 25 år med mycket erfarenhet och kunskap inom många olika områden. Jag bor i en villa med min sambo och 2 katter. Jag jobbar dagligen med 2 företag, ett produktions bolag samt ett droppshipping bolag! Jag jobbar mycket hemifrån därför jag har mycket tid att kunna lägga på Multistaden

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att folk följer servern alla lagar, regler och konster!
Jag kommer fortsätta Rpa men hitta en balansgång mellan Staff arbetet samt Rp:andet! Jag Spelar väldigt varierat men typ alla nätter i veckan och då är de väldigt få staffs inne. Jag har Sv bannat en hel del då för det är mkt lallare inne på nätterna. Jag skulle även komma med nya förslag för att få förbättringar samt för att göra servern till en ännu roligare server in game för alla spelare! Hjälpa folk som behöver samt ta tag i support ärendet andra staffs drar sig för eller har svårt att komma fram till ett beslut!

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2 månader men (350 timmar) så är som sagt väldigt aktiv på servern och kommer forsätta va de!

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill kunna hjälpa dig och utveckla servern med alla andra! Ta hand om staff ärenden och vara en del av familjen!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kan bidra med min kreativitet, min uthållighet samt min rättvisa emot folk som bryter mot serverns regler. Jag har jätte många idéer på saker och ting man kan göra och ändra på. Jag har väldigt hög social kompetens och har god förmåga att kunna se lösningar i problem och inte bara problem! Jag älskar att anta nya utmaningar!

Har du några tidigare erfarenheter? Inom staff, nej! Men jag är servervakt i nuläget samt många jag rpar med som är eller har varit staffs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id)
/kick (id) (anledning)
/svban (id) (anledning)
/givemoney
/togglename/id
/spawnvehicle
/freeze
/noclip
/bring (id)
/goto /id)
/dv
/sqrban (namn) (dagar) (anledning)
/tpm
/spec (id)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej!!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ne men tar gärna en muntlig intervju med någon trevlig staff om ni inte tidigare pratat med mig! :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka