Nekad Hammakanin | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hammakanin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? 1kanin

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 1992

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kaninen Gäller 28år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? farlig ärlig tung

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har haft en hemsk bakgrund och flytt från norra delen av sverige jag vill bygga upp mig och komma tillbaka stark för att hämnas, det jag menade var att jag har vart med om hemska saker jag bodde långt upp i norr där ett gäng jagade mig och pressade mig på pengar det var så jag hamnade i kriminalitet för att försvara mig själv men nu har dom lagt pengar på mitt huvud så jag flyttade hit, och mina framtidsplaner är att jag ska jobba under radar tjänar pengar samla på mig vapen och fixa mig en stabil gäng sedan ska ja hämnas på dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? riktig hög RP inget LALLANDE samt spela för alla partners glädje

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha kul i ett scenario. och inte bara jag eller vice versa

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, att inte ta information och spela på det utanför RP, Fear RP Man måste värna om sitt liv. SUNT FÖRNUFT Grundbakom alla regler

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är jätte aktiv person som vill bidra med mkt hög rp till servern

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka