Accepterad hammadabdulsson | Medlem ansökning [grekeeeeen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

urbanmagpump

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav kullberg

Vad är ditt discord namn? xoman108#9286

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Hammad Abdulsson och är 17 år .Han gillar att köra fotboll , vara ute med vänner och lyssna på musik. Min barndom var ganska knas och våran familj hade inte mycket pengar. När jag gick i 5:an så började jag att skolka från lektionerna. när jag gick i 6:an så gjorde vi en utredning på ADHD och det visade sig att jag hade det. I 8:an så började jag baxa och råna folk eller butiker. när jag skulle börja i gymnasiet så hoppade jag av för att jag kände att skolan inte var min grej så jag började skriva texter om hur jag mådde. jag fick en tid i en som jag känners studio. men det var bara 30 minuter för han hade inte mer tid. men på den lilla tiden så hann jag komma fram med 4-5 låtar och bestämde mig för att jag skulle heta "HAMZA". nu vill jag bara satsa på musiken och komma ifrån kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en fin och trevlig stämning i unive. jag kommer bidra med en bra rp eftersom att jag har flera års erfarenhet av rp servrar och kan mycket inom den branchen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara tänka på sig själv i ett scenario och inte spela efter makt och pengar. man ska göra scenarion roliga och inte tänka på att gå ifrån med vinst utan också förlust

Hur hittade du Unive? mina kompisar rekommenderade mig den och sa att den var bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka