Hamko164
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy
Vad heter du IRL? Mohamad
Vad heter du på discord? hamko1867
Hur gammal är du? 23
Hur länge har du spelat på Unive? 3 veckor ungefär
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? 1. Förbättra kundupplevelsen genom att erbjuda utmärkt service och spännande evenemang. 2. Effektivt hantera personalen, inklusive schemaläggning och utbildning. 3. Säkerställa att alla säkerhets- och lagkrav följs. 4. Marknadsföra nattklubben för att locka fler gäster. 5. Hantera budget och kostnader för att maximera vinsten.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfarenhet genom att jag då har vart o jobbat i andra servrar inom den branchen och har många års erfarenhet
Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varje dag minst 6 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart bästa servern fyfan!!!!!!!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej som sagt detta är den bästa servern
Har du läst våra Regler? ja har läst reglerna och är medveten om de
Vad heter du IRL? Mohamad
Vad heter du på discord? hamko1867
Hur gammal är du? 23
Hur länge har du spelat på Unive? 3 veckor ungefär
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? 1. Förbättra kundupplevelsen genom att erbjuda utmärkt service och spännande evenemang. 2. Effektivt hantera personalen, inklusive schemaläggning och utbildning. 3. Säkerställa att alla säkerhets- och lagkrav följs. 4. Marknadsföra nattklubben för att locka fler gäster. 5. Hantera budget och kostnader för att maximera vinsten.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har erfarenhet genom att jag då har vart o jobbat i andra servrar inom den branchen och har många års erfarenhet
Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varje dag minst 6 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart bästa servern fyfan!!!!!!!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej som sagt detta är den bästa servern
Har du läst våra Regler? ja har läst reglerna och är medveten om de