Accepterad hamko145 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D.M5AN

Icke Medlem
Meddelanden
526
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800272612/

Ditt Hex-ID: hamko145

Vad är din discord tagg? D.M5AN

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? gäng provocering

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han trodde att jag provocera de men egentligen så skulle jag locka de till ett ställe det var missförstånd, vi kunde komma överens vad som var fel i ooc istället och förklarat noggrant till varandra, han trodde mer att jag försökte jiddra bara för att men det var ett scenario som jag höll på med mitt i min stream jag förklarade till tittarna också vad jag höll på med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tutade utanför för att locka de till ett ställe på grund av att adel spottade mig rakt in i ansiktet på mig, de följde efter mig men efter ett tag så åkte de iväg. Jag åkte tillbaka för att berätta att de ska följa efter mig, med att tuta på de, men jag tror att de uppfattade det som att jag försökte få uppmärksamhet vilket inte stämmer. Så de följde efter mig en gång till och när vi var nära piren så ville adel prata med mig och jag skulle då förklara för adel att han ska köra efter mig men hann inte göra det då jag blev bannad mitt i en stream. vi kunde skrivit och förklarat för varandra i ooc eller kanske behövt kicka mig med en förklaring istället för att banna mig. Allting har en anledning till varför jag gör som jag gör och vet vilka regler jag ska följa och hålla mig till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mer som ett missförstånd mellan oss båda för att jag försökte med en grej men de tog det som att jag provocera de, vilket jag ej hade tanken på att göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad pga missförstånd många gånger samt mitt i en stream, då har jag förklarat vad som hade hänt och de förstod mig och tog bort bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat vara mer tydlig med mitt scenario men det händer ibland att man missförstår varann och det är just därför jag skriver en bann överklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara mer tydlig hade jag sagt, men dock så hörde han inte min och en killes dialog det var därför det missförstods lite där.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det förstår jag men dock så var jag mitt i en stream vilket jag inte får bli bannad då jag var mitt i stream.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka