Nekad Hamid | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/45678653456/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hamid

Vad är ditt discord namn? Biff Karim#1642

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Han heter BiffKarim och är 21 jag är alltid energifull och jag vill alltid ge folket de bästa och är själv positiv. Jag är oftast glad. BiffKarim gillar bilar,motorcycklar, pengar och teknik.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hjälpa staden med att jag ska vara delaktig och jobba runt. Jag kommer bidra med att kanske jobba på Mekonomen eller lasses mc.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att er server ser schysst ut och jag har hört från folk som spelar det och dom är också whitelistade

Hur hittade du Multistaden? Mina andra vänner som kör har visat mig och dom sa själv att det var en bra Stad

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna jobba runt om staden och hjälpa andra företag som jag kan delta i

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag ingen annan server, är alltid aktiv i Multistaden.

Nekad till skriftlig ansökan på forumet, utveckla gärna dina svar till nästa ansökan du gör så vi ser att du visar engagemang

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka