Nekad Hamid | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/45678653456/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hamid

Vad är ditt discord namn? Biff Karim#1642

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2004

Berätta om din karaktär. Hej heter Hamid och är 16 år född 2004. Mina känslor brukar oftast vara positiva och brukar aldrig se något negativt runt om. Jag gillar att bygga grejer som exempel bilar. brukar göra de då o då i riktiga livet.

Varför ska just du bli whitelistad? För ja vill gärna få mer framgångar i er server. Genom att ta en Whitelist så är det ett steg högre. Jag vill också kunna ta spelet på ett seriöst sett så därför vill jag ha whitelist. Jag har också haft det förut för ett par månader sen

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För ja vet att eran server är bra och är den enda svenska server som är bra. Jag vill bli Whitelistad för att ta mer denna server seriös.

Hur många timmar har du på FiveM? 565 timmar

Hur hittade du Multistaden? har kört det sen förra året Juni 2020 min gamla vän sa till mig att det var en bra server så ja provade på

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit bannad förr i eran server och har gjort många överklagan. Men dom alla var misstag och staffs bannade alltid då fel för dom inte visste situationen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara just nu Multistaden för alla andra serverar ser inte lika roligt ut.

Tillbaka