Nekad Hamid | Ban överklagan [KING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/45678653456

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Biff Karim

Vad är din discord tagg? Biff Karim#1642

Vem var det som bannade dig? Alex google

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sund förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade mask på mig när vi rånade någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner som jobbade i monkey club skulle dra till monkey för att, planera en fest som gick åt skogen igår då polisen stormade oss så vi erbjöd våra gäster en gratis fest. Därefter när vi kom dit så såg vi en person som hade slagit ner 2 personer utan för monkey och då sa vi vad gör du här och bad han gå här ifrån det är vår mark. Han respekterade inte det och började hetsa när vi var 4 mot 1 sedan så drog min vän tabbe upp för vår säkerhet liksom vi hetsar när de är 4 mot 1 då vi trodde att han hade ett vapen sedan råkade inte jag ha mask och blev bannad för Suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det var fel gjort av mig men liksom jag var inte förbredd på att min vän skulle göra det och dessutom gjorde han det för vår säkerhet och att han hetsar på det sättet är inte okej

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var felaktig ban och tog det i support.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat haft mask direkt när jag såg personen såsom min vänner hade på sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ha mask på vid sådana situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka