Accepterad Hamid | Ban överklagan (kevin756756)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
15
Användarnamn: Hamid

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/45678653456

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: [468] Hamid

Vad är din discord tagg? [468] Hamid #1642

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sund förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde aldrig grejen, min vän gjorde de men han blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja o min vän åkte bil, och såg en annan person brevid oss och han va kaxig mot oss så vi va kaxiga tillbaka, De blev bråk så vi alla gick ut ur bilen, min vän tog hans bil o åkte där ifrån, men ja åkte me min egna bil och ja visste inte att han skulle ta bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter min vän blev bannad så sa killen dumma saker mot mig och ja antar att admin va vän me killen för han va mot mig o sånt och aa drf tyckte ja de va felaktigt för han lät inte mig förklara va som hände

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa men allt va fel och de löste sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ska försöka inte blanda in i sånna problem igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka