Accepterad Hamid | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/45678653456

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Biff Karim

Vad är din discord tagg? Biff Karim#1642

Vem var det som bannade dig? gudrun schyman

Hur lång tid var din ban? Min bann återstår 20 dar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för C-logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja lämnade i mitt i en rp scen och jag gjorde sjukt dumt jag ångrar mig men också att just den rp scenen var sjukt dåligt folk visste inte vad fearrp var för något

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja o mina vänner gick till weed stället och vi ser folk där borta vi går in o siktar vapen mot dom och hanterar det bra, Sen när vi söker igenom dom så från ingen stans en av grabbarna tar fram ett automat vapen o skjuter sönder oss även om att vi sikta mot han därför tycker vi att det var fearrp och jag stängde av hela datorn sen såg ja på luren att mina roller var borta så ja viste att ja gjorde fel ja borde ha varit kvar i rp scenen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel ja borde aldrig ha gjort det, jag borde bara ha rapporterat de och vara kvar i scenen , Jag vet att lämna i en sån scen är skit dumt och detta kommer aldrig hända av mig igen jag var bara jävligt irriterad men ja hanterade de på ett dåligt sett

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har varit fel och dom flesta har bara bannat fel personer och dom trodde det var jag, jag har tagit lärdomar av mina bans också samt, alla var inte fel såklart. Men ja tar vara på detta och försöker inte göra om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle vara kvar i scenen o rpa det som en riktig person o strunta i vad dom andra gör, jag själv ångrar detta jätte mycket, men om det var oxå något fel i scenen skulle ja ta de via support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ska aldrig göra om detta jag tycker att det är tråkigt för dom andra säkert och ångrar det själv ganska mycket. Nästa gång ja hamnar i en sån scen ska ja ta det me staffs och rpa scenen så länge och låta det var. Skulle vara tacksam om ni unbannar det är upp till er men ja erkänner att jag gjorde ett stort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka