Ej Antagen Hamburger1234 | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamburger1234

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? hannes0630

Vad är ditt Hex:ID steam:110000164e9426a

Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela 9 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 vecka och 6 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/There/Downloads/Sk%C3%A4rmbild%202025-07-06%20153745.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har uppgiften att sv banna folk som inte kan bete sig eller kicka alltså hålla koll på servern. Dom är som en vanlig spelare fast håller koll medans dom rpar. Och man ska skicka bevisen om det är grovt till en helper eller högre så dom kan ta beslutet om att banna dom

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa nya personer att komma in i rpandet och göra så att fler kan rpa och då blir spelarebasen större och det blir roligt för att det är roligt att träffa nya människor. och jag har sätt att det är folk som vdmar och rdmar och inte kan rpa. Folk bryter mot reglerna och det kommer jag sätta stopp för så att det blir en så bra rp som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om det är en person som är jobbig eller bara om jag inte gillar dom och jag bannar dom eller kickar dom så är det abuse och korruption.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: Du har inte varit medlem i 30 dagar.
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka