Nekad hamburgare | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hamburgare

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152366895/

Ditt Hex-ID: 1100001470e052f (Hex)

Vad är din discord tagg? PHILIP#9998

Vem var det som bannade dig? akam p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och en till person stog och sparkade på en bil eftersom vi hade bråkat inan och då så förstår jag att det såg ut som att vi lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en till person bråkade lite vi hade varit på en fest vid mottelet så vi var fulla. sen så åkte vi ner mot torget och stanade där vi åkte i 3 bilar. sen när vi var framme så började vi bråka och då så började vi sparka på varadras bilar eftersom vi dels var fulla och så bråkade vi ju

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban. men jag förstår att det såg ut som att vi lallade men det gjkorde vi inte vi hade bråkat och så var vi fulla så därför spakade vi på varandra bilar och det och sen så var ju vi fulla så vi var ju lite barsliga i o ned det . men jag förstår att det såg ut som att vi lalade men jag skulle alldrig llalla jag ölskar den här servern och vill så gärna spela på den

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lärde mig att vara väldigt noga med att inte köra för snabbt i stan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte kanske inte sparka på bilen aså snälla skulle alldrig lalla jag älskar den här servern kommer inte göra så i gen jag låvar

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte sparka POÅ BILAR SOM SAGT JAG TYCKER DEN VAR FELAGTIG men jag har lärt mig att inte sparka på bilar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka