Nekad hambörgare | Ansökan till Servervakt [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hambörgare

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad heter du på discord? hambörgare#5927

Ange ditt födelsedatum 19 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. 14:30 till 22:00 och helger 12:00 till 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ett bra tag ialifal

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet ej hur många gånger men nån alifal

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en survervakt ska holla surven ren från alla lallare + en survervakt ska vete alla regler i huvet å ha en bra rp å när man typ rp på piren å ser en lallare/rdm å sånt då kan vi banna kicka dom dom ska ha ett störe bislut om man ska kicka eller banna fock å så vidare

Varför vill du bli servervakt på servern? varför jag vil bli survervakt på unive de är för att jag vill hålla surven lall frå på grund av att alla andra som kan rp ska få ha kul å roligt å ej drabas av en lallare å sluta tycka de är kul me fivme å sluta jag skulle säga själv att jag har veldigt mycket erfarenhet vart helper på många survrar å del ägare på nån anna små surver som ba hade 60 till 70 pers ine å nu vill jag hjälpa unive att bli lall fri å mycket mera

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att vara korruption är att man mis sköter sitt jobb å de är aldrig okej att göra på abuse är när man revar sig när man typ bli dödad å en skotlosnig melan två olika gang å du revar å bannar alla för att du ej vill filora de är ett ett till är när man skriver / noclip å å noclipar sig fram istälet för att köra bill å sånt + kan korruption va att man ser sin kommpis göra fel men man bannar ej eller nåt bara för de är ens kommpis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka