Nekad haman | Ban Överklagan [Lundgren & Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre0728

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170395609/

Ditt Hex-ID: steam:110000148211dd9

Vad är din discord tagg? Marre0728

Vem var det som bannade dig? Lundgren.1/enzo

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-01-29_102336.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag riktade i gäng huset med aimbot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag riktade i gänghuset med aimbot och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig men jag har lärt mig av mina misstag och hoppas lundgren och enzo kan ge mig en sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för clogg och av den lärde jag mig att tänkte mer på vad jag gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat valt att inte sätta på aimbot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort och jag kommer aldrig gö om detta om jag får en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad.
Anledning:
Du väljer att använda dig av tredjepartsmjukvaror i form av fusk, vilket vi absolut inte tolererar här på Unive. Vi står fast vid detta beslutet, och det kommer inte att ändras.

// Lundgren & Enzo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka