Nekad haman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre0728

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170395609/

Ditt Hex-ID: 110000148211dd9

Vad är din discord tagg? marre0728

Vem var det som bannade dig? Lundgren.1/enzo men va jag vet är ingen av dem staffs längre så vill helst att 320 tar denna.

Bild på banmeddelande: 102094-edf9bacc919905c0e2f99a8897d4a572.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag va extrem dum och valde att sätta på aimbot i mitt gänghus och rikta på en kille som sprang runt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade snacka med en grabb som hade ett fusk och när han visa mig det så tänkte jag att jag kunde gå in på en lalla server och testa sen så tyckte jag det va roligt så jag valde att gå in på Unive med det vilket va extremt dumt gjort av mig då det inte blir kul för andra spelare när folk fuskar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban va verkligen inte felaktig då jag faktiskt fuskade på Unive och det va extremt dumt gjort av mig så att jag tycker att staffsen gjorde helt rätt att bannad mig. Jag vet egentligen inte varför jag fuska jag tänkte att det skulle va en rolig grej men nu i efterhand så va det inte så roligt och jag skulle aldrig göra om samma sak igen om jag fick en sista chans av er i staff teamet och visa att jag kan bättre än vad jag har visat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft jätte stökig ban historik så jag bara har 6 bans den senaste bannen om man inte tänker på den där jag fuskar så är det powergaming då jag voltade med en bil och valde att hoppa ut och springa då vi blev jagade av några vi hade krig med och eftersom jag bara va test medlem då så fick jag ju alla roller indragna och då lärde jag mig att det kanske är mer värt att förlorar sitt vapen eller pengar än att bli bannad är få sina roller dragna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat välja att inte gå in med fusk då det va extremt dumt gjort av mig och som jag nämnde ovanför att om jag får en sista chans så kommer jag aldrig fuska igen då det bara är äckligt gjort mot andra spela. Och som jag sa innan hoppas jag att ni i staff teamet kan ge mig en sista chans så jag kan visa att jag kan bättre än vad jag har visat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har verkligen lärt mig nåt efter min ban. Jag har lärt mig att det inte leder till nåt att fuska och att det inte är kul för andra spelare att möta fuskare och att det bara är extremt onödigt eftersom iallafall jag ångrar mig extremt mycket. så

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka