Accepterad Hama | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hama

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamza

Vad är ditt discord namn? Hama#3992

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Hamza Hama och är 24 år gammal. Han bodde i södra Irak men har flyttat till Sverige sedan när han var 4 år gammal. Han hade bra i Sverige utom att hans pappa dog när han var 6 år så han hade väldigt tufft kan man väl säga. När Hamza var 12 år så hade han bra i skolan medans att han pluggar och tar skolan seriöst igenom att läsa böcker och på internetet. Hamza Hama var väldigt pratglad samt han är hjälpsam mot andra människor där han bemöter de. Han är omtänksam och tänker väldigt bra tankar när han kommer upp till nya idéer och mycket mer. Han bor just nu med sin mamma och mormor i en hus. De har det bra och nu och de alla jobbar för Hamza Hama har mycket kunskap och erfarenheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra faktiskt ganska mycket till serverns rp för att jag vill förbättra min sociala rp när jag ser det. Jag vill bli en polis när jag blir tagen till intervju för medlemskap rollen. Då kämpe jag och svarar på dessa frågor om jag har faktiskt kunskapen att klara det. Jag kan bidra med mycket aktivitet att jag inte bryter mot mycket regelbrott. Jag är ingen person som blir kickad eller bannade hela tiden för lall eller andra grovt regelbrott för jag faktiskt lär av mina misstag och läser alla regler som finns på hemsidan för att kunna att bli medlemskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär och kan förklaras att alltid måste man inte vinna i en scenario. Vi säger i irl där du kommer aldrig vinna ett scenario eller likande. Något kommer förändras och vinna över. Det är inte så alla kommer vinna i en scenario. Att man är inte glad efter man har förlorat sitt scenario då har man iallafall försökt och gjort scenariot. Så alltid i en scenario ska man inte vinna.

Hur hittade du Unive? Twitch och youtube

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka