Nekad Hama | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hama

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? Hama#9572

Ange ditt födelsedatum 23 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är när jag vaknar, brukar jag borsta tänderna, gå ut med promenad med min hund och komma tillbaka och duscha. Efter det brukar jag kollar efter läxor eller på telefonen eller så där. Efter det brukar jag gå på datorn spela lite, äta lunch och umgås med vänner. Jag är väldigt hjälpsam och mogen. Jag är en person är där väldigt pratglad och gillar att spela mycket på datorn. Jag gillar ganska mycket basketball och spelar det ute med min vänner i skolan till och med.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1 månad, lämnade en tag sen har kommit tillbaks.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://prnt.sc/f4LidxA8bZ2z

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är ansvarig för att säkerställa på servern i Unive och de är typ "mini staff" kan man väl säga och ser till det finns inte lallare till servern. Deras uppgift att hålla servern ren från lallare och andra som bryter reglerna. Deras andra arbetsuppgifter är att aa ser till om servern går bra och fungerar bra. Deras jobb är mest att övervaka och hantera vad andra folk gör och inte. De ska kunna lösa problem och vara bra. Jag är en person där du kommer gilla mig för jag är aktiv, mogen och lojal mot server. Jag är en medlems ansvarig och det går bra. Jag kommer göra det exakt samma här. Att jag kommer vara inne i servern varje dag och blir aktiv. Jag streamer också på Twitch/Youtube. Jag har en medal-program där det är jätte bra att clippa om någon har gjort dåligt så har jag bevis för det att skicka till Staff för vidare beslut vad personen ska ta för straff. Servervakt ska göra sitt jobb och de kan kicka folk som inte beter sig eller bryter mot regler som kan lalla, rdm, vdm och alla andra saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför för att jag är väldigt intresserad igenom att bli Servervakt på servern och hålla koll på vad andra gör och prata med Staff och umgås med jätte många. Jag har jätte bra kunskaper att veta hur man ska göra som Servervakts jobb. Jag kan hantera jätte mycket bra situationer där ni borde ta in mig. Det finns också många andra anledningar till varför jag söker till servervakt här på Unive, men jag tror att jag kan göra mitt bästa och visa upp min kompetens fysiskt och inte bara genom en ansökan. För jag har jätte många erfarenheter jag vet hur man ska ha det att bli Servervakt och ha kraven som jätte mycket mjöligt här på Unive Roleplay. Jag kan respektera andra folk som gör. Om de respketera mig så samarbetar jag med de. Jag är ingen arg person eller sånt. Jag är en glad person som gillar göra mycket arbete under dagen på en RP server som är Unive. Jag vet hur man ska bete sig som servervakt för den andra jag respketerar hela staff teamet och mot andra folk. Så det är därför jag vill bli Servervakt här på Unive. Jag kan alla servervakts kommands för att jag har erfarenheter som servervakt. Har varit servervakt på många till dels serverar på fivem. Jag kan kommunicera ganska bra med andra i gott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Olika servervakt är korrupta och abusar hela tiden och leker att de gör ingenting som deras jobb är för uppgifter. Jag kommer vara den personen som kommer bli seriöst. Jag ska berätta hur abuse och korruption är för servervakt. Om man abusar som servervakt har man inte klip imot det och blir kaxig och vågar inte tala upp sig vad han har gjort. Korruption är när han är kaxig och inte mogen. Att man inte vågar ställa sig upp vad man har gjort som det man har gjort. Jag använder en program som är klip som heter Medal-program så jag använder det. Vi säger att du är under en scenarion och du ressar din vän utan anledningen då är det abuse som servervakt. Eftersom man kan inte ressa sin vän så där. Detta är en server inte att man ska bryta mot regler som kan vara sunt-förnuft.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka