Nekad Hama | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hama

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? Dritte Reich#9572

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en kille som heter Mohammed och är 15 år gammal. Jag älskar att spela på FiveM och på unive. Jag gillar att spela basket och mycket mer. Jag gillar ganska mycket att umgås med vänner och med familjen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1 månad, men gjorde en ny konto eftersom jag kunde inte min lösenord och namn.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://prnt.sc/Mlal_iBdsRe1

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att hålla servern borta från folk bryter mot regler och lallar och inte bete sig. Jag kan se till om någon gör fel eller inte. Jag har en program som heter Medal, vilken innebär att jag kan clipa om någon gör fel eller något. Jag kan hoppa vid support och ber en Staff att banna den längre om personen har gjort mer fel regler och brutit de. Jag är som sagt har många erfarenheter som Servervakt och jag kan göra mitt bästa här och försöker komma igång som Servervakt. Jag ser fram mot att jag uppskattar väldigt mycket och jag gillar mycket servern och tycker ni borde ge mig en chans och jag kan se till att servern mår bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska bli servervakt på servern eftersom jag kan vara den bästa intaget i denna teamet och jag kan samarbeta med folk. Jag är väldigt aktiv, mogen, lojal och den viktigaste allt av en servervakt är hjälpsam. Jag gillar att vara respektfull mot andra människor som spelar här på Unive. Jag gillar att hjälpa och står för som Servervakt. Jag vet hur man ska göra. Jag streamer också på Twitch/youtube så jag kan promota servern igenom att jag har många vänner på discord och ber de spela på Unive eftersom det är en bra FiveM server att RPa på. Därför vill jag bli servervakt här. Jag kan visa mina kunskaper jätte bra igenom att kommunicera med folk och gör bra teamwork med andra som är Servervakt. Om man ära bra på kommunicera då lär du snabbt och har mer erfarenheter och ansöker för Staff någon gång när du känner när du kan allt igenom Servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption på en servervakt är när han står och lallar och inte gör sitt jobb. Exempel hans vän ber honom att banna denna personen för den RDMa så gör bannar den servervakt honom. Ett annat sak där är den inte beter sig. Den är också orespektful mot andra människor. Abuse är när någon slår denna servervakt en gång och den bannade honom direkt. Och en servervakt ressar sig och sina vänner själva under en scenario. Den också noclipar sig till nämre plats att inte förlora under scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka