Nekad Hama | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hama

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad heter du på discord? Hama#9572

Ange ditt födelsedatum 23 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en grabb som älskar att spela FiveM och gillar basketball. Jag är 15 år gammal och umgås ganska mycket med vänner. Jag spelar ganska mycket på datorn som sagt och gör läxor i helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1 månad, lämnade en tag sen har kommit tillbaks. Jag glömde min email och lösenord på min andra konto.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://prnt.sc/f4LidxA8bZ2z

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift att hålla servern bort från lallare och de som försöker bryta regler. Jag är en person som du borde ta in mig eftersom jag är mogen, aktiv och hjälpsam mot alla. De hjälper staffs liksom är deras uppgift. Jag är väldigt aktiv på helgerna 11:00 AM till 06:00. Så jag kommer bli jätte mycket på datorn och spela på Unive. Jag kan hålla koll ordning på servern och ser till om folk bryter mot reglerna och sånt. Jag har också en program som heter Medal. Så om någon försöker bryta reglerna, behöver jag enligt bevis att banna den personen och skicka vidare till Staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja gå med i Servervakt-teamet eftersom jag, enligt min mening, tror att jag kan vara en av de bästa i detta intag. Jag tror att jag skulle kunna visa upp mina kunskaper här på bästa sätt. Jag har ganska bra grammatik och jag är också väldigt aktiv. Jag skulle också vilja gå med i Servervakten här, i Unive, enligt min åsikt tror jag att jag skulle kunna vara en fantastisk man att ta värvning här eftersom jag tror att jag kan garantera säkerheten till människor som jag ska och slå ifrån när det behövs . Det finns också många andra anledningar till varför jag söker till Servervakten, men jag tror att jag kan göra mitt bästa och visa upp min kompetens fysiskt och inte bara genom en ansökan. Jag gillar och vill vara lojal mot människor som har erbjudit mina alternativ, banat vägar för mig, visat mig hur man gör vissa saker etc. Att vara lojal mot människor, mot andra människor är ett bra sätt att öka ditt rykte och få förtroende. En annan, skulle vara att jag är riktigt aktiv. Aktivitet är viktigt med tanke på vad jag söker. Jag är aktiv, speciellt när jag gör något jag gillar, anledningen till att jag söker till Servervakten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man är i en scenario och om man dör så ressar man sig själv utan anledning. Och du tar bort en bil utan anledning vart du är. Korruption kan bestå av många grejer att du gör inte ditt jobb. Att exempel din vän ber dig att banna denna personen för han bröt en regel mot den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka