Accepterad Halox | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge37

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071159663/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Halox#5833

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2007

Berätta om din karaktär. 1 Min karaktär heter Hugo han föddes 2007-05-31 i Stockholm men nu bor han i Småland. Men hans föräldrar bor kvar i Stockholm han brukar hälsa på dom men pga av Covid-19 så går det inte alltid. Han brukar göra det 1-2 i veckan annars så gjorde han 3-4 i veckan hans föräldrar är rätt så rika dem gillar att bada och sola väldigt mycket och åka på semester till tex Spanien där har dom en villa som är jätte stor har en poll den har även en fotbollsplan och en basketplan. Han får bra betyg i ämnen hanns föreldrar stötar han jättte mycket är är där för honnom. Han är väldigt omtänksam och kan till och med tänka på andra istället för sig själv. Han gillar att viba, ha det najs, softa spela basket fotboll och till och med kickbike.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att den här serven är rolig och jag vill bidra så att personer rpa och inte ba lallar så då vill jag vara säker att personer inte tror att jag lallar. Jag vill jobba som man gör i IRL världen jag vill lära känna kompisar/vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det finns massa Youtubers och Twitch streamers som spelar den här serven och dom tycker att den är den bästa och då testa jag den och det var nog den bästa som jag hade spelat.

Hur hittade du Unive? Twitch streamers och Youtubers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta nya vänner att ha roligt bli rik. äga egna företag och äga massor med billar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att alla ska ha kul och vara seriösa och rpa bra och att alla ska tänka på andra inte på sig själv bara.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag, jag brukar spela en engelsk server som heter Steppin.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka