Accepterad Halling | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halling

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Halling07/

Ditt Hex-ID: 110000135ca273a

Vad är din discord tagg? Halling#0302

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade mig för att jag fear rpade och det är inte acceptabelt. Staffen gjorde helt rätt med bannen då det var fear rp och jag ångar att jag gjorde det och har lärt mig av bannen nu. Redan direkt efter jag gjorde det märkte jag att det var fel och insåg att det var ett regelbrott. Men som sagt jag har lärt mig det av den här bannen nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och gjorde koks med mina polare och sedan kommer det folk in med vapen. De var 3 stycken som hade taurus och jag och min polare hade en colt och en tec-9. Vi tänkte att vi kunde skjuta ner dem o sedan dra därfifrån. Så det vi gjorde var att skjuta dem och sedan drog vi därfirån. Vi alla märkte efter att vi hade gjort ett regelbrott och jag ångrar det väldigt mycket. Jag har lärt mig av bannan och kommer tänkta till nästa gång vad jag gör och jag kommer vara noggrannare med reglerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då vi fear rpade och vi gjorde fel. Jag ångar mycket att jag gjort det för ni kan jag inte rpa med mina polare och ha roligt. Jag har lärt mig av mitt fel och kommer vara bättre i framtiden med alla regler.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft några små banns som vdm, pwg och halv ooc. Det är sådanna banns jag fått när jag var ny till rpandet och inte visste om reglerna så bra. Jag har haft en grövre bann som var att jag gick in i ett gäng hus dödade en kille och lootade han sedan c loggade jag. Jag var väldigt trött på rp och brydde mig inte. Jag blev av med alla roller och fick perma ban. Jag ångrade mig ganska snart efter detta och ville tillbaka tyill rpn. Så av den bannan lärde jjag mig att om jag skulle tröttna på spelet är de bara och ta en paus och inte göra något regelbrott. Jag har blivit en bättre rpare av alla dessa bans och jag kommer fortsätta att utveckla mig efter denna med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta upp händerna och låtit dem råna mig. Det var det ända rätta som jag skulle kunnat göra i detta scenario men jag valde fel sätt och det har jag lärt mig nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart har jag lärt mig att jag ska vara mycket noggrannare med reglerna och tänka på vad jag gör. Jag ska alltid välja det bästa alternativet som är minst risk för regelbrott. Jag kommer följa alla regler efter detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka