Nekad Halling | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halling

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Halling07/

Ditt Hex-ID: 110000135ca273a

Vad är din discord tagg? Halling#0302

Vem var det som bannade dig? Kabbe, wux

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag quita spelet när det bara hade gått 1 minuter sen jag dog, jag trodde att dem hade dragit och allt scenariot var över, men det var en korrekt ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick ut från mitt gäng hus sen kom det en bil och började skjuta så vi sköt mot varandra i några sekunder sen dog jag, Sedan kidnappade dem en levande som var på gården och åkte iväg, sen lämnade jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban, det som jag gjorde anses vara c logg och staffs hade rätt att banna. Men vill bara lägga till att mitt sufte var inte att logga utan jag hade bråttom till en träning och trodde allt var lungt eftersom de drog och därför lämnade jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har några små bans i mina tidiga rp dagar såsom suntförnuft, powergaming osv . Men jag har tagit åt mig och lärt mig av mina tidiagre bans så jag inte ska göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta tills jag förblödigt och sedan lämnat ( som man ska enligt reglerna)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att verkligen vänta och se efter om det kommer påverka scenariot eller inte. Samt att man ska kunna exakt alla regler utantill ( även de nya) så man inte göra något fel i sin rp. Som sagt syftet var inte att logga utan att jag trodde det var lungt och så skulle jag på träning men jag vet att det jag gjorde var fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Cloggare har inget på servern att göra, om du ej har tid för ett scenario så ska du inte RP:a.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka