Nekad Halling | Ansökan till Servervakt [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halling

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? halling.

Vad är ditt Hex:ID 110000135ca273a

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar typ varje dag oftast mer på kvällarna som 20-02 men spelar när jag har tid på dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? i lite mer än 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/452093404726165506/997461751467622420/unknown.png har blivit avstängd ett par gånger men oftast för små saker men min senaste bann var en ban i 20 dagar som jag ångrar väldigt mycket på och har lärt mig efter det att man verkligen inte ska vara sådär.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt enligt mig är en spelare som rpar som en helt vanlig spelare bara att man ska hålla koll på omgivningen. Allltså att man har perms till att kicka, banna och ressa för att hjälpa rpn och höja denna rp nivå som vi har. En servervakt hjälper till att folk som är runt om än ska följa reglerna. Som till exempel jag som är på piren och rpar som vanligt sen så kommer det en spelare och vdmar 5 stycken då kan jag som servervakt banna den personen i 1 timme och sedan skicka ärendet till en högre uppsatt som ser till att personen får sitt straff som den ska få. Man ska hjälpa dom nya spelarna som till exempel om nån pratar ooc kan jag antingen kicka eller banna 1 timme och sedan skriva varför jag banna/kicka så personen lär sig av sina misstag och kan fortsätta rpa med en högre rp nivå. Man ska alltså ha koll så spelare som är runt om än följer reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är lämplig som servervakt för jag är väldigt aktiv och jag har goda kunskaper inom rpn eftersom jag rpat länge. Jag har även varit servervakt inann. Jag kommer se till så spelare runt om följer reglerna som man ska och att spelarna får en sån bra rp som möjligt. Jag är även krim så det är bra att ha en servervakt med i scenarion där eftersom det brukar kunna ske ganska mycket regelbrott i krim rpn. Jag kommer hjälpa dom nya spelarna som jag skrev innan med att kicka dom ifall dom gör ett regelbrott skriva varför jag kicka och vad dom ska göra bättre så dom förstår att dom inte ska göra så och så dom kan komma tillbaka med en högre rp nivå

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det skulle kunna vara om jag till exempel dör i ett scenario så ressar jag mig själv för att jag ska vinna. Det är förbjudet. Det skulle kunna vara att jag har på toggleid på en stormning så jag ser vart alla är. Det är helt enkelt att man använder sina perms till att vinna scenarion eller till att göra det bättre för en själv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka