Nekad Hallå | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hallå

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Lindahl

Vad är ditt discord namn? 𝕯𝖆𝖉𝖉𝖞 𝕽𝖞𝖅𝖊#6866

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Gustav Jonsson 43 år gammal, har bilar som intresse. Han började att gilla bilar eftersom att hans pappa var bil mekaniker, hans pappa har lärt han allt han kan om bilar. Han har en fru och 2 barn och dom är en stor del av hans liv. Hans mål i livet är att hitta ett jobb som bil mekaniker precis som hans far. Han är en glad och snäll snubbe, gillar att gå på strippklubb när frugan inte är hemma. Han älskar att röka kubanare och prata skit med gamla barndoms vänner. Han är jävligt bra på att slösa pengar, nästan så att han kan va med i lyxfällan, det han slösar pengar på nätet och Gustav är jävligt höjdrädd. Han får panik när han kör på en bro, nästan satt han skiter på sig i bilen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriöst rp och bra rp och jag kommer följa alla regler jag kommer spela ofta jag kommer inte göra något som förstör rpn, med seriöst rp så blir de roliga senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna för att skapa ett bra senario, att man gör ett roligt senario för båda sidor och inte bara för sig själv.

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar.

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivningen. du kan ansöka igen om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka