Accepterad Haliz | Whitelist ansökning [Frida] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haliz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198028723322/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Haliz#7228

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pontus Axelsson Han jobbar just nu på postnord och han har inte så gätte mycket pengar han kör en volvo 240 irl är jag väldigt bil intreserad så det gör jag också till att min karaktär blir intreserad av bilar och hans dröm är att jobba på mekonomen eller liknande han är en väldigt glad karaktär, min bakgrund är att min karaktär inte hade så rika föräldrar och vill därför jobba upp till detta själv att ha lagom med pengar inte för mycket och inte för lite utan lagom, han är född 1993. han mamma dog även för 10 år sedan så han vill göra henne stolt.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag tycket om multistaden och att jag gillar seriöst rp och för att min karaktär ska kunna jobba på mekonomen för att kunna uppfylla sin dröm och även att det skulle blivigt kul rp för mig så då blir jag även mer insatt i det om jag tycker att det är kul och mer seriös.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ja som sagt för att jag vill att jag ska bli whitelistad för att han ska kunna jobba på mekonomen och för att jag vet att jag hade tagit rpet mer seriöst om jag skulle bli whitelistad och även tycka att det skulel bli roligare om han nådde sina mål men även sen sätta nya mål och sträva efter dem.

Hur hittade du Multistaden? jag satt och letade efter servrar men så hittade jag multistaden och även lite streamers som spelade på den och tyckte att den såg seriös ut och ville testa och fastnade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att min karaktär ska kunna uppfylla sina drömar/mål och sen när han gjort det alltid sätta nya mål så att rpet ska bli så kul som möjligt för mig att spela och för att då får man även svårare för att tröttna. så som sagt mitt mål just nu är att han ska få lagom med pengar för att han bott i en fattig familj hela sin uppväxt och hans mamma dog för 10 år sedan så han vill göra henne stolt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade på bernadotte innan och där fick jag wl och efter det blev jag chef på deras bilfirma. körde där völdigt mycket men hittade multistaden och kände att den var mer seriöst gjord och mer seriösa spelare så är glad att jag hittade den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka