Accepterad halan | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

halan

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579790968/

Ditt Hex-ID: 11000016087fe78

Vad är din discord tagg? Ha1an.

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: svart.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad av bubbelgum för att jag slog ner någon på polistationen men han böjade slå mig kan förstå att han bannade mig för han specade inte hela scenariot då motpartens började slå mig och jag utgår från sundförnuft genom att använda mig av själv försvar så då när jag slog den andra grabben så blev jag bannad men har klip på att han började slå ner mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och skulle ta intervju på polistationen då tryckte råkade jag trycka på skita knappen då började han slå mig jag sa att det var miss i chaten men sen så sa fortätter han ändå sen när jag går upp och slår han så blir jag bannad för det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde inte fel för att han började slå mig från igen stanns så jag använde mig av självförsvar har klip så jag förstår inte varför jag blev bannad för han slog mig om bubbelgum skulle ha sett hela scenariot så skulle han förstå

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är ny på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att låta han döda mig sedna hoppa support och få rev det gjorde fel kan erkänna att det var fel av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att låta nån döda mig om nån lallar sen hoppa support be om rev och skicka klipet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Tycker du det är lämpligt att slå någon i polisstationens parkering? Vart är din rp nivå?
Tycker du inte att du kanske borde kalla dit en staff istället?

Tycker du det är lämpligt att slå någon i polisstationens parkering? Vart är din rp nivå?
Tycker du inte att du kanske borde kalla dit en staff istället?
Okej det kan jag för stå men jag vet inte hur man gör vet bara hur man skickar pm eller support men skulle ta tid men det jag gjorde va inte heller rätt det kan jag dock eränna men han gjorde mig super arg men kunde ha kallt en staff isället du har rätt hoppas jag får en till chans då jag hade ett polis intevju idag men men sånt e livet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka