Accepterad HAL2014 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HAL2014

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? HAL2014#1450

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2008

Berätta om din karaktär. När Adam växte upp kallade hans släktingar honom perfekt. Han föddes ur en rik familj där han åt perfekt nyttig mat fick inte kolla på någon skärm. Tränade istället för att vara med vänner. Så småning om tröttnade Adam på detta och han ville ha något annat. När han var ungefär 12 år sprang han hemifrån. Egentligen fick han inte gå ut efter 7 och han skulle vara i sängs klockan 8. Men han var det ändå, han tyckte alla krävde mycket från honom. Han skulle få dem bästa betygen, han skulle vinna alla sina tennis matcher, han skulle bli den bästa advokaten när han var vuxen. Men Adam ville inte ens bli en advokat, men såklart lyssnade aldrig hans föräldrar så han tog lite pengar och sprang hemifrån. Nu är han 23 och ibland får han inte mat till varje måltid. Han dras in i den kriminella karriären sakta men säkert. Det gick från att snatta en Snickers på ICA till att sno en bil på en parkerings plats 4 på natten. Adam önska nästan att han stannade, men hade han varit lyckligare? Strunt i det tänker han hela tiden. Fokusera på nuet. Adam har aldrig riktigt varit glad, kanske de första åren i hans liv. Men nu är han nästan jämt ledsen och hungrig. Hans intressen har inte förändrats, han älskar bilar även fast han föräldrar tyckte att dem var smutsiga och för fattigt folk så fortsatte han att gilla dem. Han har en BMW som han älskar mer än allt annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Rp:ar bra och är en jag är en mycket positiv människa och jag tycker att alla borde få åtminstone en chans. Jag är säker på att jag kan skaffa flera vänner samtidigt som jag och andra har roligt. Jag behandlar alla lika oavsett hur du ser ut, hur du låter, eller var du kommer ifrån. Med mig i denna servern skulle jag hjälpa till att göra den roligare, bättre för både nya spelare och äldre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna ibland går det dåligt för en vilket är okej. Tanken är att man ska vinna ungefär lika många gånger som du förlorar i olika senarior. Ifall alla gör detta blir upplevelsen mycket bättre för alla på servern.

Hur hittade du Unive? Tiktok för flera månader sedan.

Vidare till muntlig intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka