Accepterad HAL2014 | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HAL2014

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198947608391/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? HAL2014#1450

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Adam är en kille från Skåne. Han har haft det väldigt svårt på grund av att båda hans föräldrar lämnade honom när han var liten. Han försöker att vara så laglig som möjligt även ifall det är svårt eftersom att han knappt har pengar. Men Adam Dahl försöker göra sitt liv bättre. Adam vill verkligen göra världen till den som han drömde om. Därför vill han bli polis/doktor. Det har gått ungefär ett år sen Adam kom till Los Santos och hans liv har bara blivit bättre. Han älskar att spela basket och fotboll. Adam är en glad person och gillar att hjälpa till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt aktiv och har mycket erfarenhet från andra servrar. Jag håller mig till reglerna och är seriös. Jag skulle aldrig vara taskig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Rp:ar bra och är en Jag är en mycket positiv människa. Jag är säker på att jag kan skaffa flera vänner samtidigt som jag och andra har roligt. Jag kommer behandla alla lika oavsett hur du ser ut, hur du låter, eller var du kommer ifrån. Detta skulle göra Rp upplevelsen bättre för alla,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder ungefär att man inte alltid ska vinna utan att ibland slutar det inte lyckligt. Man ska ungefär vinna lika mycket som du förlorar. Detta leder till bättre och roligare Rp.

Hur hittade du Unive? Tiktok. På fiveM sidan och genom kompisar. Ibland händer det att jag ser folk streama Unive på twitch.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka