Nekad Hakw | Medlem ansökning [Skalman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddeggg

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199182834274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin fjällström

Vad är ditt discord namn? HĄWK#6606

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin avokado och han är 33 år gammal på sin fritid gillar han att hänga med kompisar, spela basket och fotboll han gillar även att mecka med fordon såsom bilar och motorcyklar. När han var liten hjälpte han gärna sin pappa o mecka. Hans uppväxt va tragiskt hans mamma gick bort när han bara var 5 år gammal så under ungefär hela sin barndom var han ganska lungn person han var oftast ganska ensam och hade inga vänner och vara med oftast så gick han hem ensam från skolan varje dag

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att det ska bli roligare att RP på en högre nivå innan har jag spelat på snöstaden där det är väldig låg RP nivå, och tänkte nu när jag har lust och tid med det varför inte börja spela på en annan server

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra genom att sköta mig på servern så att den bli roligare och spela på och jag ska sprida servern servern till vänner och kan bli att man lägger upp klipps på tiktok så den kan få spridning från tiktok

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska spela för dig i ett scenario att du t.ex du gör ett bankrån ska du Inte bara spela för digsjälv du ska spela för båda du ska spela för gisslan och dig själv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom streamers och har några kompisar som kör på den också

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka