Nekad HakunaMatataCAb | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skirt#9056

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 2011-05-24 17:48:42

Vad är din discord tagg? HakunaMatataCAB#8747

Vem var det som bannade dig? Tornkvist1

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad_3.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel när jag gick runt och rånade personer och sedan råkade jag skjuta en kille på torget efter han och hans vän slog mig. Men när jag åkte iväg från stället så frös mitt spel och jag fatade inte varför och jag kollade inte uppe i chatten och där stod det att jag skulle gå in i support men jag la inte märke till de och då såg min vän som sov över hos mig vart jag var och kom och då blev jag permanent banad för meta och sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hela spelet frös och det var någon som skrev i chatten att jag skulle gå in i support men det var inget jag la märke till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel när jag sköt honom på torget och inte gick in i support och är min vän kom och det blev metning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i fem dagar för jag råkade ta upp vapen på piren utan anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna tänkt lite smartare och inte skjuta och om jag ändå skulle skjutit skulle jag lagt märke till chatten och gått in i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig skjuta utan anledning och inte skjuta på torget och ha mer sunt förnuft och det kommer aldrig upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag och kommer vänta på min tur och mitt svar jag respekterar att modsen han mycket att göra och kan ha det stressigt under arbetstid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka