Accepterad Hakimsaaidi | Whitelist ansökning [Boel] [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hakimsaaidi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387358907

Vad är ditt namn i verkligheten? Hakim

Vad är ditt discord namn? HASSAN #4113

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hesko Rassi och han är 23 år gammal. han har dread locks och kommer ifrån Turkiet. Han är en känd Rappare därifrån och det är det han älskar att göra. Att rappa det är hans hobby. Han är väldigt bra på det. När han var liten så hade han det väldigt svårt då han blev slagen väldigt mycket av sin pappa när han gjorde något fel. Detta har gjort att han har blivit stenhård nu i livet och är berädd att göra allt som krävs för att hämnas på sin pappa som bor kvar i Tunisien. eftersom han har varit kriminell i hela sitt liv så har han även fått mycket kontakter i både Mulitstaden där han bor nu och i Turkiet så han har sickat flera hitmans på honom. Han är inte så jätte smart så det brukar vara han som behöver göra det grövsta jobben i bankrån osv. Han är vligt inpulsiv och vill göra saker snabbt.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag förbättra min RP och det känns som att jag kan uppnå dessa krav här. Jag är en väldigt rutinerad spelar och har mycket erfarenhet i spelet. Jag vill bli whitelistad för att jag vill ha det så roligt som det går på denna server och jag tycker att det är sjukt roligt att RP:a och just därför väljder jag att ansöka till denna server. Jag vill välkommna nya spelare och få dem att känna sig välkommen och vilja spela mer på serven.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill just bli whitelistad på multistaden för att jag har massa planer som jag kommer gö ifalla jag blir whitelistad. både som kriminell och som laglig. Det finns ingen annan server jag vill spela på just nu. EN annan anledning till att jag söker till multi är för att jag vill förbättra Rollspelet och utveckla mitt eget med.

Hur hittade du Multistaden? Vi en bekant kompis till mig som heter Retarden och jag är redan fast :OOOO

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rollspela är att komma igång genom att kanske hitta ett jobb. Jag vill även spela med mina kompisar och ha det så roligt som möjligt och få andra att ha skoj med. Sen så kan man ju alltid utväckla sin RP så det vill jag oxå göra. Det känns som att jag kan uppnå dessa krav och jag vill uppnå dessa krav.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej skulle inte få tanken att göra det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka