Nekad Hakim Allaballa | Ansökan till Servervakt [L1am] [Gaywi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hakim Allaballa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? kalka#1829

Ange ditt födelsedatum 23 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv från när jag vaknar på helger tills jag ska sova, om jag inte ska käka. På vardagar kommer jag vara aktiv från när skolan slutar till när jag går och lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/513306031078637588/1060181294002221066/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man ska hjälpa till att hålla ordning, skapa ett bra community. Du ska alltid finnas som hjälp till andra personer och hålla up servern så det blir inget lall. Målet är att servern ej skall ha något lall och alla rpar socialt samt roligt. En SV ska se till att alla sköter sig och håller sig till reglerna och vara snabbtänkt och hjälpsam. Sv ska använda sina perms på rätt sätt alltså inte abusa eller ge fördelar till en själv bara för att man är servervakt. Man ska kunna vara lugn och ha kontroll ifall det är något stort scenario och alla mumlar om att någon har gjort nåt fel. För att sammanfatta detta så är uppgiften för SV att alla sköter sig och att man skall hjälpa och hålla reda på servern IG.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag har vad som krävs och jag vill se till så att Unives rp nivå stiger. Jag vill att alla skall kunna rpa socialt och bra. Målet för mig är att jag skall hjälpa så många som möjligt och att alla ska rpa bra samt roligt! Jag vill också hjälpa de högre staffsen genom att hålla koll på de lite mindre och jobbiga sakerna medans de som är högre kan ta det lite mera viktiga.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms fel vilket betyder att du använder de för att visa makt/ göra saker andra inte kan bara för att du är SV. Ett exempel på att göra abuse är att du använder dina perms för att t.ex vinna ett senario, du kanske revvar dig eller din kompis bara för att du vill vinna senariot. Det är som att du inte gör ditt jobb och använder dina perms för rpn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka