Nekad Hakee | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hakee

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/EazyClapz/

Ditt Hex-ID: 11000013f6da962 (Hex)

Vad är din discord tagg? Hake#0001

Vem var det som bannade dig? Farligt

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasist, Grov RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag vet varför jag vart p bannad ja var trött på rpn då ja fick indraget för minsta lilla och de blev sommar så tänkte inte spela mer, men nu ångrar jag mig i efterhand att jag gick o storma in ett gäng hus o sköt ner folk och sa N ordet en gång, ångrar mig skit mycket efter och vill jätte gärna komma tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var trött på rpn och sluta spela för de blev sommar, så jag snacka med några vänner och tänkte vara roligt och tänkte lämna servern, jag kunde lika gärna bara lämna dcn o så men jag valde att göra en stormning på ett gäng hussom var mitt fel, samt jag sa N ordet en gång och de va grovt fel av mig, nu efterhand vill jag komma tillbaka till unive för ja vill börja spela igen men fattar om jag inte får komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nää de va mitt fel som jag gjorde, fattar till 100 % att jag blev p bannad men ångrar det i efterhand att jag inte bara lämna dcn så länge istället för att döda några utan krim o skrika n ordet, hoppas jätte gärna att jag får en ny chans på unive då jag vill spela igen och lovar att jag kommer hålla en bra rp nivå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mesta bans var när jag var ny och inte visste rp så jag vdma snacka ooc och lite sånt, senare har powergaming blivit bannad av lite då jag glömt att rpa på de utvecklat med /me /sme osv, har alltid lärt mig av mina tidigare bans då jag försöker oftast hålla en bra rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara lämnat dcn o inte varit så dum och sakt n ordet ingame som ja ångrar hårt (jag är inte rasist)

Har du lärt dig någonting efter din ban? SJÄLVKLART JA!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de låter rimligt ta eran tid <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka