Nekad Hakee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hakee

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/EazyClapz/

Ditt Hex-ID: 11000013f6da962 (Hex)

Vad är din discord tagg? Hake#2543

Vem var det som bannade dig? 320 master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-16 185132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag rdma några vid rodzina och samt sa n ordet blev trött på rpn då det blev sommar och skulle inte spela mera men ångrar mig skit mycket efter och vill jätte gärna komma tillbaka. Samt staffsem agerar självklart fort när man gör regelbrott så staffsen gjorde inget fel bara jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var trött på rpn och sluta spela för de blev sommar,då det är varmt ute och skulle spendera min tid och va med kompisar bada osv så jag snacka med några vänner och tänkte vara roligt och tänkte lämna servern, jag kunde lika gärna bara lämna dcn o så men jag valde att göra en stormning på ett gäng hus som var mitt fel, samt jag sa N ordet en gång och de va grovt fel av mig, nu efterhand vill jag komma tillbaka till unive för ja vill börja spela igen men fattar om jag inte får komma tillbaka. Som sakt jag är självklart inte rasist för jag sa n ordet så ni inte anklagar mig för det men de var 100% fel att säga det fula ordet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nää de va mitt fel som jag gjorde, fattar till 100 % att jag blev p bannad men ångrar det i efterhand att jag inte bara lämna dcn så länge istället för att döda några utan krim o skrika n ordet, hoppas jätte gärna att jag får en ny chans på unive då jag vill spela igen och lovar att jag kommer hålla en bra rp nivå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad ett par gånger men oftast lärt mig av minna banns ganska standrad bans jag har haft tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat göra annorlunda är att jag inte skulle gjort det som jag gjorde alltså sakt N ordet ingame som är världigt dumt av mig, kunde bara lämnat discorden eller sakt upp mina roller då jag tröttna på att spela rpn tänkte leka rolig och göra det som jag gjorde men i efterhand så erkänner jag att det var riktigt dumt av mig. Om jag kommer tillbaka så kommer jag ha en bra rp nivå och bidra med bra rp till servern och ingen negativ energi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag har förstått och lärt mig av min ban då jag har varit bannat i ungefär 7 månader nu, fattar att jag fick de straffet jag fick och hoppas jag kan få en ny chans på unive och att 320 litar på mig att jag kommer sköta mig om jag får en till chans på unive som jag gärna vill ha.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka