Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198447412388/
Vad är ditt namn i verkligheten? William Nordqvist
Vad är ditt discord namn? HAJs__#9434
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Harper Brown, 1999, föd i USA med sin bror samt mamma, han hade de tufft då hans bror hamnade med droger och de gjorde att han blev en läskig typ Harpers mamma tröttnade på han och slängde ut han ur huset. Jag saknade min bror eftersom jag kunde säga saker till han jag mådde psykiskt dåligt under en period som ledde till att jag flyttade när jag började gymnasiet. Jag flyttade då till en förort men de var inte vilken som helst de var liksom killar som gick runt med kostymer fina bilar så jag kände att jag hade kommit rätt. Två månader senare så ska jag gå till skolan och möts när jag kommer ut av en Bentley. En man kliver ut ur bilen röd sprängda ögon men mannen ser otroligt rik ut jag säger hej, han svarar vad heter du, jag svarar då Harper och han säger sedan Harper Brown? Jag svarar med ett glatt leende Aa han svarar då. Min bror du ska följa med mig nu jag blir lite förvånad och frågar är de du william som då min bror heter han svarar ja känner du inte igen mig jag säger nej! Vi åker till ett hus inte ett litet hus de ser nästan ut som ett maffia hus vi kliver ut vid dörren står de två grabbar med en varsin AK47a jag blir rädd men fortsätter jag sätter mig i nått rum där jag ser otroligt mycket vapen och liknade grejer sedan kommer de in en grabb med en otroligt fin kostym samt min brorsa och dem säger vi vet vem du är och vi vet vad du är kapabel till sa dem sedan fick jag en kostym och dem sa skolan är för dem som vill bli nördar du vill bli en affärsman stämmer det? Jag svarar jag och de är så de ser ut nu Harper har hoppat av skolan och ska göra pengar genom vapen droger men även bilar som han har ett stort intresse av!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive pågrund av att jag kan bidra med en rp som kan lyfta nivån framåt då jag alltid syftar på att höja rpn runt mig så jag får den bästa utvecklingen för mig själv samt dem runt mig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå då jag har god erfarenhet inom rp och jag har ett bra sätt att se sunt förnuft och jag är en grabb som gör de bästa för att i en senario för att alla ska ha de så roligt som möjligt.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man en ska spela för att vinna, man måste tänka på båda parterna för att båda ska ha de så roligt som möjligt men även för att de ska bli så värkligt som möjligt!
Hur hittade du Unive? Jag spelade på unive förr rätt länge så jag kommer inte ihåg hur jag hittade den från första början men nu känner jag att jag vill spela med mycket folk igen och känner då att unive är de bästa alternativet.
Vad är ditt namn i verkligheten? William Nordqvist
Vad är ditt discord namn? HAJs__#9434
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Harper Brown, 1999, föd i USA med sin bror samt mamma, han hade de tufft då hans bror hamnade med droger och de gjorde att han blev en läskig typ Harpers mamma tröttnade på han och slängde ut han ur huset. Jag saknade min bror eftersom jag kunde säga saker till han jag mådde psykiskt dåligt under en period som ledde till att jag flyttade när jag började gymnasiet. Jag flyttade då till en förort men de var inte vilken som helst de var liksom killar som gick runt med kostymer fina bilar så jag kände att jag hade kommit rätt. Två månader senare så ska jag gå till skolan och möts när jag kommer ut av en Bentley. En man kliver ut ur bilen röd sprängda ögon men mannen ser otroligt rik ut jag säger hej, han svarar vad heter du, jag svarar då Harper och han säger sedan Harper Brown? Jag svarar med ett glatt leende Aa han svarar då. Min bror du ska följa med mig nu jag blir lite förvånad och frågar är de du william som då min bror heter han svarar ja känner du inte igen mig jag säger nej! Vi åker till ett hus inte ett litet hus de ser nästan ut som ett maffia hus vi kliver ut vid dörren står de två grabbar med en varsin AK47a jag blir rädd men fortsätter jag sätter mig i nått rum där jag ser otroligt mycket vapen och liknade grejer sedan kommer de in en grabb med en otroligt fin kostym samt min brorsa och dem säger vi vet vem du är och vi vet vad du är kapabel till sa dem sedan fick jag en kostym och dem sa skolan är för dem som vill bli nördar du vill bli en affärsman stämmer det? Jag svarar jag och de är så de ser ut nu Harper har hoppat av skolan och ska göra pengar genom vapen droger men även bilar som han har ett stort intresse av!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive pågrund av att jag kan bidra med en rp som kan lyfta nivån framåt då jag alltid syftar på att höja rpn runt mig så jag får den bästa utvecklingen för mig själv samt dem runt mig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå då jag har god erfarenhet inom rp och jag har ett bra sätt att se sunt förnuft och jag är en grabb som gör de bästa för att i en senario för att alla ska ha de så roligt som möjligt.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man en ska spela för att vinna, man måste tänka på båda parterna för att båda ska ha de så roligt som möjligt men även för att de ska bli så värkligt som möjligt!
Hur hittade du Unive? Jag spelade på unive förr rätt länge så jag kommer inte ihåg hur jag hittade den från första början men nu känner jag att jag vill spela med mycket folk igen och känner då att unive är de bästa alternativet.