Accepterad Hajs__ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n_rdan

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? William Nordqvist

Vad är ditt discord namn? HAJs__#9434

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Evert Nilsen en grabbar som hade en uppväxt som man bara kan drömma om det började en dagen han föddes månad 7 datum 19 år 1999 då han vaknade upp på bb i Stockholm han åkte sedan till sitt hem i Östermalm en lyxvilla på 300 kvadrat med en mamma och pappa som knappt viste hur mycket dem spenderade per månad. Redan som 3 åring så började han leka med bilar och det är inte vilka som helst utan det var polisbilar. När jag började 6 års gick det tufft hade de ganska svår med kompisar och blev mobbad gick hem tidigare varje dag för att jag ej orkade med. Jag fick inget stöd av lärarna och jag slutade till slut gå till skolan efter 2 år. Mellan 3an och 4an så låg jag hemma och byggde lego hela dagarna till en dag i mitten av tran då jag kände att jag ville göra nått nytt så jag började att gå på gym, jag tyckte de var otroligt roligt. Så jag fick ett förtroende för mig själv igen så jag började gå i skolan igen när 4an började. När jag kom dit så kom alla fram till mig och sa vi har saknat dig och jag blev jätte glad jag började få stöd och liknande. Men de gick ändå tufft och jag kände att jag hade missat mycket. Men jag krigade jag körde så hårt att jag fick godkända betyg till högstadiet och kände ett hopp på mig själv och hade en hård vinnare instinkt att jag vill bli polis så jag körde även hårt på högstadiet och klarade de med medel betyg, MEN jag var jätte nervös för mitt gymnasieval så jag tog hjälp av min syv och de ända jag sa var ''JAG SKA BLI POLIS'' de hon sa till mig då var att du ska gå samhälle och de var de jag valde. Där hade jag de roligt och allt flöt på sedan när dem tre rätt lätta åren var över så valde jag att gå polishögskolan som jag tyckte var otroligt rolig och nu står jag här Evert 23 år redo för att bli Polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå samt ett sätt för att bara göra e roligt för mig utan även för dem andra nu med tanke på att jag har som mål att rpa polis har jag även erfarenhet från vågen, samt en kort stund på begrip. Min starka sida skulle jag säga är min sociala rp nivå där jag har goda erfarenheter och ska försöka göra polisen till dem man kan prata med på stan även om man är känd av dem eller inte. Kommer även bidra med de seriösa asså försöka få bort lall i umgängen som jag träffar eller dem jag träffar dagligen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att du ska göra de roligare för alla detta innebär att du inte bara ska gå för att vinna utan också för att göra de roligare för både kriminella samt de lagliga detta gäller för alla

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Fivem start sida men även kollat mycket på twitch så det är på så sätt jag hittade Unive!

Vidare, lycka till glöm inte att ta din intervju inom 48 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka