Accepterad Hajs__ | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n_rdan

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? William Nordqvist

Vad heter du på discord? HAJs__#9434

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån-fre 15-22
Lördag 10-01
Söndag 10-22

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem lite fram och tillbaka på unive var medlem för ca 1 år sedan då var jag medlem typ i 2 månader sedan så har jag vart medlem för ca 3 månader sedan och kom tillbaka för ca 1-2 veckor sedam

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej lägga in en bild kan skicka t nån i pm men har bilvit bannad 3 gånger men detta var för länge sedan!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servr vakt har jag en viktig uppgift på så sätt att man avlastar saker från staff samt tar beslut som är självklara, men man kan ej banna nån utan endast kicka. Men har även en viktig uppgift i roll spelandet för att visa vad som är rätt och vad som är fel för att allt ska gå rätt till. Men även vara en god förebild för dem nya på servern och vara den som visar vägen för alla spelare på servern!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska bli server vakt på servern för att jag bidrar med ett gott exempel har en god blick för vad som är rätt och fel och är inte den som lyssnar bara för att man säger att aa ressa utan det måste finnas nån anledning så att det inte blir så att man abusar att man har en servervakt i sitt umgänge. Vill även bli servervakt för att jag gillar att ta för mig och komma med goda förslag kommer även vara tillgänglig om de skulle vara nått så har jag alltid ett öga öppet. Sen så har jag även en god erfarenhet från att vara staff osv. då jag imellan mina pauser har vart staff osv på andra serverar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att man tar beslut som gör att det kan överanvändas asså att man t.ex ressar för att det inte behövs detta är asså abuse sen korruption kan vara så att man går runt och kickar folk utan andledning för att varas jobbig men kan även vara så att när du abusar att du är servervakt i rpandet när du t.ex skriver och hotar med att man är servervakt är också ett stort fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka