Accepterad Hajs__ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n_rdan

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? William Nordqvist

Vad heter du på discord? HAJs__#9434

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att ansöka till just medlems ansvarig är att jag gillar att få in folk på en rp server och gillar att ta det ansvart sen också såklart att man kan styra lite på nivån, då menar jag inte att jag kan ändra utan mer att jag kan känna efter lite om dem kan regler eller om man direkt känner om dem läser av från reglerna på dc men även utifrån bestämmelserna kunna vara öppen osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni vill ha in mig som eran medlems ansvarig med tanke på att jag är social både på discord samt en trevlig prson att bara prata med vilket gör det otroligt bra att vara just medlems ansvarig för att kunna ta diskutioner kring regler då jag även där kan alla regler utan till som jag absolut vet att många kan men det är också så att jag kan vara öppen för att folk ska kunna lära sig dem reglerna vilket är viktigt och om dem inte kan förklara vad som är fel och vad som är rätt för att dem då ska kunna lära sig dem som då kanske är ny till rollspel t.ex! Men även att jag gör sakerna noga vilket blir en viktig faktor när man ska läsa ansökningar osv sen är jag även otroligt aktiv vilket ännu är en viktig faktor!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och vara trevlig detta nr1 är för att detta kommer vara bland dem första dessa nya spelare träffar och detta blir deras första intryck vilket är otroligt viktigt och det är Medlems ansvariga som sätter ett första intryck för medlemmar vilket är otroligt viktigt! Så det är ett måste att vara trevlig och vara seriös när man jobbar och alltid annars också! Men man ska även kunna lyssna på andra man ska inte bara kunna säga sitt utan även kunna diskutera vilkt är vilktig för läran osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Men att vara medlem på unive ska vara ett kliv även om det är en stor server så måste dem som är medlem på nått säga vara dem som hjälper icke medlemmar att hitta rätt, så på nått sätt så kommer alla vara delaktiga och ha en viktig betydelse, även dem som tar beslutr kring de mesta och får komma med sina förslag efter som det ändå på nått sätt är dem som lyfter servern och är den viktigaste faktorn för att servern ska kunna rulla runt! Så betydelsen att vara medlem är stor och kommer vara dem som hjälper rpn framåt och det är dem som ska vara dem som lyfter srvern framåt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem på unive ska kunna dem viktigaste reglarna och kunna förhålla sig till dem, och i roll spelandet kunna ta det på alvar även om det är ett spel och kunna visa att dem förkänar att vara medlemmar på unive, sen även kunna hålla en respekt mot alla inblandade på servern det kan vara en annan medlem eller kanske staff, men kunna ha respekt för det är där någon stans det bygger vilket gör detta till en trevlig plats för att så det skulle jag vilja säga.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlems ansvarig så kommer iallafall jag känna de ansvar på att jag ska få in de rätt och inte bara slänga n folk och även känna de ansvaret att ha koll på vilka som kommer in på servern för att få en så bra helhetsbild som möjligt över servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar: Mån-Tor ca 16-22 fre-lör ca 10-02:00 sön ca 10-22 Studiedagar ser ut typ som söndagar och lov ser ut som lördag och söndag!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte just nu men det skulle vara roligt att få bli en del av medlems ansvarighets teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka