Nekad HajPåDaj | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HajPåDaj

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Johan

Vad heter du på discord? Ingebritt#3895

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 363

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har tidigare arbetat där när det hette monkey club och jag vill återuppliva stället och kunna hålla i stora och feta fester.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit bartender där och då fick jag ha bra tålamod och också kunna hålla mitt lugn under enorm stress, jag arbetade där under 2,5 veckor och det rullade på riktigt bra. Tyvärr då så slutade våran chef ganska tidigt när jag fick arbetet så mestadels av den tiden som jag arbetade där så hade man ingen som kunde leda en och ingen som man kunde direkt ställa frågor till. Trots det så gick det bra inom arbetet och jag fick bra erfarenheter och kunde hålla mig självständig.

Berskiv din karaktär? Johan Andersson är född 1991-06-09 och har varit en av stadens favoriter under tiden som han har bott där. Han har haft bra yrken som tex bartender och Chef till mäklarfirman. Under tiden som han jobbade på Klubben så slutade hans chef och han fick hålla sin plats som bartender självständig och han kunde då lära sig väldigt snabbt hur han skulle ta itu med olika scenarion. Tyvärr så var han tvungen att sluta sitt jobb pga företaget gick i konkurs och kunde inte ge honom någon lön. Efter det så tog han plats som chef till mäklarfirman och då tyvärr gick det inte att sälja några hus så han kunde inte direkt göra så mycket, men han gjorde det bästa som han kunde göra och göra något positivt utav hans situation. Efter några månader så gick han ur jobbet pga att det gick inte att sälja hus för att staten hade inte infört det i hans arbete. Efter det så började han jobba på postnord och höll tag i hans arbete för att det var det viktigaste för honom.

Hur ofta kommer du vara inne? Mellan 16-22 vardagar och 12-02 På helger.
Dock så kan det komma något oförväntat och ibland så kan jag inte hålla dem tiderna perfekt men mestadels så kommer jag hålla dem tiderna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, jorden går inte under för att jag inte får chefsplats.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, den enda servern som jag gibbar på är unive.

Har du läst våra Regler? Ja

+rep du verkar mogen för jobbet och du skulle nog passa bra för det

Tillbaka