Accepterad HajPåDaj | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HajPåDaj

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870543495

Ditt Hex-ID: 11000013641bc87

Vad är din discord tagg? SaiMoon #9400

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang runt på torget och frågade om skjuts som man normalt inte gör i verkligheten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså jag var ny till servern och jag sprang runt på torget och frågade ifall jag kunde få skjuts till mitt nya jobb som jag har fått på postnord och efter jag hade frågat typ 3 stycken så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag blev lite desperat för att jag hade ingen bil och behövde ta mig en längre sträcka och ville verkligen ha skjuts.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var min första gång som jag har spelat på denna server så har ej blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat igenom reglerna innan jag började spela istället för att fråga min kompis om vad man ska göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och nu har jag läst igenom reglerna och ska skaffa mig en bil så jag slipper fråga andra om skjuts.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka