Nekad HajPåDaj | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HajPåDaj

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198085925087/

Ditt Hex-ID: 1100001077d68df

Vad är din discord tagg? njonsson#8072

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: FearRP failRP ~grakke.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vart rånad och följde inte FearRP regeln. Jag lyssnade på vad dom sa men jag var inte rädd in character

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min cross in på parkeringen nedanför piren där det stod 5-6 maskerade män. dom siktade på mig med automatvapen och sa till mig att gå av hojen och då besvarade jag dom på ett uppkäftigt sätt vilket var fel med tanke på att jag hade flera vapen siktade mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och jag skulle vart rädd istället för att käftas emot
Jag lär mig av mina misstag och samma sak kommer inte hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för ha snott ett tjänstefordon och powergaming och efter mina bans så har jag inte gjort om samma misstag samt att jag skärpte mig när jag rpade och tog det på mycket mer allvar och varit extra noga när jag hamnar i ett scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag hade gått av crossen kunde jag lyssnat på vad dom sa och inte säga någonting. Skulle gjort så som jag hade gjort om jag blev rånad på riktigt också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja!
Jag har lärt mig att nästa gång det händer ska jag inte vara uppkäftig och göra exakt så som jag hade gjort om jag blev rånad av automatvapen på riktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka