Nekad HajPåDaj | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HajPåDaj

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870543495

Ditt Hex-ID: 11000013641bc87

Vad är din discord tagg? Jettskiiii#3895

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en biljakt och krockade men rpade inte att jag hade ont

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i hans m2:a och en röd Audi rs6 kom och tutade på oss och vi blev rädda och började åka därifrån väldigt fort och efter 5 minuter av att bli jagade så krascha vi och jag hoppade ut ur bilen och då blev jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och skulle ha tänkt på att rpa att jag hade ont och skulle inte ha sprungit ifrån bilen och bara ha suttit kvar i den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag snodde en polisbil för att jag hade bråttom till sandy shores och hade ingen bil och jag blev bannad för det.
Jag har lärt mig av det och sedan dess av att jag blev bannad för det så har jag inte ens rört ett tjänstefordon för att jag vet att det är inte tillåtet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle ha suttit kvar i bilen när vi krockade och rpat att jag hade skitont och allmänt ha tänkt efter angående hur jag skulle ha rpat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och kommer tänka mig för nu när jag hamnar i scenarion med att rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka